Making Learning Visible
Children As Individual and Group Learners
Engelska/English | Häftad/Paperback | Utgiven 2001/Published 2001
Antal sidor/Print length: 368
Förlag/Publisher: Reggio Children
ISBN: 8887960259
Vikt/Item weight: 964 g/2.1 p
Observera: Fraktkostnad tillkommer till priset och beräknas enligt PostNords listor på destination och vikt.
Please note: Shipping cost is added to the price and calculated according to PostNord Sweden's rate lists based on destination and weight.
Om "Making Learning Visible"
Från den forskning som bedrivits i Reggio Emilia med Howard Gardner och Harvard Project Zero, tillsammans med lärarna och pedagogistorna vid småbarnscenter och förskolor i Reggio Emilia kommun och med Reggio Children. En rik sammanflätning där teorin om de hundra språken och teorin om multipla intelligenser möts för att främja och föreslå en ny skola.
Project Zero, Reggio Children.
Texter av Howard Gardner, Paola Cagliari, Vea Vecchi, Steve Seidel et al.
Redigerad av Claudia Giudici, Mara Krechevsky and Carla Rinaldi
Grafisk design av Isabella Meninno
Engelsk översättning av Jacqueline Costa, Gabriella Grasselli and Leslie Morrow
About "Making Learning Visible"
From the research carried out in Reggio Emilia with Howard Gardner and Harvard Project Zero along with the teachers and pedagogistas of the infant-toddler centres and preschools of the Municipality of Reggio Emilia and with Reggio Children. A rich interlacement where the theory of the hundred languages and the theory of multiple intelligences find an agreement to promote and propose a new school.
Project Zero, Reggio Children.
Texts by Howard Gardner, Paola Cagliari, Vea Vecchi, Steve Seidel et al.
Edited by Claudia Giudici, Mara Krechevsky and Carla Rinaldi
Graphic design by Isabella Meninno
English translation by Jacqueline Costa, Gabriella Grasselli and Leslie Morrow